Pentsioen erronkak: Iraunkortasuna, nahikotasuna eta gardentasuna

2017/11/29
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Deusto Business Alumnik, BBVArekin lankidetzan, jardunaldia antolatu du azaroaren 29an, Bilbon: Retos de las pensiones: Sostenibilidad, suficiencia y transparencia. Hizlaria David Carrasco izango da, BBVAko Pentsioen zuzendari exekutiboa.

Bizi itxaropena asko hasi da Espainian azken hamarkadetan.
Aldaketa handi horrek, eta horrez gain dugun jaiotza kopuruaren jaitsierak presio handia egiten du pentsio sistemen gainean, izan ere diseinatu zirenean populazio piramidea erabat ezberdina zen.
Horrela, Espainian azken urteotan egindako aldaketen helburua izan da sistema horien finantzen iraunkortasunari eustea, baina etorkizuneko prestazioen maila arriskuan jartzen dute, eta herritarrek ezjakituria handi dute testuinguru horri buruz. Zer egin, orduan, gure etorkizuneko jubilatuek erretiro duin eta lasaia izan dezaten?

Amaieran, aperitiboa eskainiko zaie joaten diren guztiei.

Para inscribirse…