Energia sektorearen ingurumen erronkak eta arauak

2021/11/25
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Azaroaren 25ean, ELSA ikasleen elkarteak eta   Orkestra, Lehiakortasunerako Euskal Institutuak “Ingurumen erronkak eta energia-sektorearen araudiak” jardunaldia antolatu dute.

Azken hilabeteetan, argindarraren prezioaren igoera dela eta eztabaida sortu da, etxeetan, industrian eta inflazioaren igoeran eragiten ari baita.

Horregatik jarri nahi izan dugu arreta energiaren sektorean, sektore estrategikoa baita, eta zeregin nagusia baitu krisi klimatikoari irtenbideak bilatzeko eta Espainiako ekonomiaren susperraldian.

Hitzaldiek bi ardatz izango dituzte. Lehenengoa sektore horrek deskarbonizatzeko eta estatuek isurketak murrizteko ezarritako helburuak betetzeko dituen erronkei buruzkoa da. Bigarrena, trantsizio energetikoan aurrera egiteko pizgarri egokiak sortuko dituen arau-esparru bat definitzeko planteatzen ari diren erronkak dira, fiskalitatea edo komunitate energetikoak bezalako tresnen bidez.

9:30 – 9:55 – Cruz Enrique Borges

(Energia-gaietako ikertzailea Deusto Tech enpresan)

Energia komunitateak arautzeko esparrua: herritarren energia-ahalduntzerako aukera

10:00 -10: 25 – Macarena Larrea Basterra