Asteburuko irteera eskiatzera

2024/02/23 – 2024/02/25
Pirineo Aragonés (Estación de Astún)

Eski asteburua (otsailak 23-25)

Bi egun eskiatzen Astún magalean (Aragoiko Pirinioak)

Deustuko Unibertsitateko egungo ikasleentzat bakarrik

BIDAIAREN XEHETASUNAK:

23, ostirala, Irteera 20:15ean. autobus geltokitik begiratu HEMEN (Donostia Geltokia)

Gelditu eski ekipoak hartzeko.

23:30ak aldera Acebo Plaza Mayor hotelera iristea. (Donostiatik ogitarteko bat ekartzea gomendatzen dugu dagoeneko janda iristeko)

Larunbata: 08:00etan gosaria eta goizeko 9:00ak aldera Astuneko aldapetara igoera. JACAra jaisteko ordua, gidak jakinaraziko dizu.

Igandea: 08:00etan gosaria eta aldapetara igoera maleta barne . Autobusera itzultzeko ordua, gidak jakinaraziko dizu.

Eskiko materiala itzuli eta 21:30ak aldera Donostiara itzuli. (trafikoaren arabera)

Prezioa: 165€!! barne hartzen ditu;

•       Joan-etorriko bidaia autobus pribatua
  •   Bi egun eskiatzeko forfaita
  •   Bi gau Ostatuan
  •   Istripu eta gaixotasun asegurua barne.
  •   Deustuko Gida
  •   Aukerako materialaren alokairua: (bi egunetan!!)

o   Elurra (botak, taula eta kaskoa): 28 €

o   Taila (botak, eskiak, bastoiak eta kaskoa): 28 €

•       Aukerako eski edo elurretako klaseak, 5 ordu (3h.larunbata eta 2h.Igandea):

58 € ( Oharra: eskian hiru maila egongo dira elurretan, hastapena soilik)

Izen ematea urtarrilaren 15etik plazak agortu arte!

IZEN-EMATEAK

Plaza mugatuak!!

Behin izena eman eta ordainketa erantsita, berrespen-mezu bat jasoko duzu non zure logela zeinekin partekatu nahi duzun esateko ere eskatuko dizugu.