Deusto Ekintzaile Astea. Eragin teknologikoa eta soziala gizartean

2021/11/09
Turing aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Saioan, Deusto Social Lab-eko proiektuen koordinatzaile María Lambarrik gizartean dugun eraginaz hitz egingo du. Horretarako, bizi garen testuinguruaren garrantzia aztertuko dugu eta ikusiko dugu zergatik den garrantzitsua gizarte mailako eragina neurtzea.

Lehenik, azalduko dugu zein arin garatu den teknologia, adimen artifizialeko adibide batzuk emanda. Mundu osoan joera demografikoek erakusten dituzten erronkak ere aipatuko dira, pertsona taldeak eta herrialdeak aztertuz. Ondoren, ekonomia eta ingurumen arloko aldaketak jorratuko ditugu eta “eragin” hitzaren esanahia aztertuko dugu, hainbat definizio baititu. Jarraian, aldaketaren teoria azalduko dugu. Azkenik, kudeaketako baliabideak eta mundu osoan erabiltzen diren tresnak identifikatuko ditugu.

Izena emateko esteka

Informazio gehiago