Mintegi zientifikoa: “Demokraziaren krisia eta komunikazio publikoa: Komunikazioaren boterea ziurgabetasun garaian”

Mintegi zientifikoa:
2023/12/01
Churruca aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Datorren ostiralean, abenduak 1, Deustuko Unibertsitateko Txurruka Aretoan, Bilboko campusean, “Demokraziaren krisia eta komunikazio publikoa: Komunikazioaren boterea ziurgabetasun garaian” izeneko mintegi zientifikoa egingo da.

Izena emateko formularioa

Mintegiak honako programa hau izango du:

9:00-9:15: Ongietorri hitzak

Ane Ferran. Deustuko Unibertsitateko Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko dekanoa.

Adolfo Morais. Eusko Jaurlaritzako Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordea.

Pilar Rodríguez. Deustuko Unibertsitateko Komunikazioko ikerketa-taldeko ikertzaile nagusia.

9:15-10:00 Hitzaldia

La arquitectura tecnológica del debate público y sus consecuencias. Miren Berasategi (Deustuko Unibertsitateko Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko komunikazio mailaren koordinatzailea).

10:00-10:45: Solasaldia

Elkarrizketa politikoaren kalitatea Espainiako komunikabideetan. Aimar Bretosekin elkarrizketa (SER irrati kateko 25 orduko zuzendaria)

10:45-11:15 Kafea

11:15-12:55 Komunikazioen aurkezpena

11:15-11:35 Polarizazio politikoaren hizkuntza (diskurtsoa) 2023ko Hauteskunde Orokorren kanpainan (Juan Pagola)

11:35-11:55 Euskal Autonomia Erkidegoko herritarren jarrerak eta balioak demokraziari dagokionez, demokrazia liberalaren eraldaketa-testuinguruan (Xabier Barandiaran, Leyre Arrieta, Eider Landaberea, Ion Muñoa)

11:55-12:15 Aktualitatearen prezioa: diskurtso ankerrak eta esfera lizuna (José Antonio Marín)

12:15-12:35 Ekintza instituzional eta politikoak, gatazka argitzen laguntzeko. Egiaren Batzordearen eta Forensic Architectureren (Melissa Valenzuela) arteko aliantzaren kasua.

12:35-12:55 Krisia eta aukera demokratikoa Espainiako parlamentuan: hizkuntza-ideologiak pinganilloen polemikan (Xabier Landabidea, Esti Amorrortu, Elixabete Perez)

13:00-14:00 Mahai-ingurua.

Polarizazio politikoa komunikazio politikoan eta publikoan.

Parte-hartzaileak: Sonia Alonso (Deustuko Unibertsitateko irakaslea), Santiago Castelo (Ideogramako aholkularia eta Pompeu Fabra Unibertsitateko irakaslea), Braulio Gómez (Deustuko Unibertsitateko irakaslea).

Moderatzailea: Matthias Scatamburlo (Deustuko Unibertsitateko Giza eta Gizarte Zientzien Fakultateko dok. ondoko ikertzailea).

15:30-16:15 Hitzaldia.

Genero-indarkeriaren salaketa publikoaren baldintza sozialak: ikuspegi intersekzionala. Viviane Albenga (soziologiako irakasle titularra Bordele-Montaigne Unibertsitatean)

16:15-16:35 Komunikazioen aurkezpenak.

16:15-16:35 Genero-desinformazioa: Arrisku existentziala emakumeentzat (Miren Gutiérrez)