Komunikazioko mintegi publikoa: Demokrazia Euskadin garai politiko berri batean

2024/02/27
Churruca aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Otsailaren 27an, Txurruka Aretoan, ‘Demokrazia Euskadin, garai politiko berri batean’ mintegi publikoa egingo da, honako hau izango da programa:

9:00-9:15: Inaugurazioa.
– Juan José Etxeberria. Deustuko Unibertsitateko errektorea.
– Adolfo Morais. Eusko Jaurlaritzako Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordea.
– Ager Izagirre. Herri Administrazio eta Erakunde Harremanetarako Departamentuko foru-diputatua.
9:15-10:00: Demokraziaren arazoak.
– Luis Miller. CSICeko Politika eta Ondasun Publikoen Institutuko zientzialari titularra.
10:00-10: 45: Eraldaketa sozial eta politikoak eta horien ondorioak Covid osteko Euskadin.
– Braulio Gómez. Deustuko Unibertsitateko irakaslea eta Estatuko ikerketa-agentziako Zientzia Politikoen arloko koordinatzailea.
10:45-11:30: Kafea.
11:30-12:15: Nola neurtzen da demokraziaren kalitatea?
– Agnes Cornell. Irakasle titularra Göteborgeko Unibertsitateko Zientzia Politikoen Sailean eta ikertzailea Jaurlaritzaren Kalitate Institutuan (QoG).
12:15-13:00: Herritarrek Euskal Herriko eta Espainiako demokraziarekiko duten jarreraren hurbilketa.
Victor Lapuente. Göteborgeko Unibertsitateko Zientzia Politikoen Saileko katedraduna eta Jaurlaritzaren Kalitate Institutuko (QoG) ikertzailea.
13:00-14:00: Demokraziari buruzko eztabaida Euskadin, garai politiko berri baten testuinguruan.
– Maria Silvestre. Deustuko Unibertsitateko Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko Soziologiako katedraduna.
– Zelai Nicolas. Eusko Legebiltzarreko legelaria.
– Xabier Barandiaran. Deustuko Unibertsitateko Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko irakasle titularra

Beharrezkoa da izena ematea: https://forms.gle/EnPy1s3sYex1XZBXA