Kontratazio Publikoari buruzko Mintegia: “Kontratazio publikoaren gai nagusiak Zuzentarau berriak indarrean jartzean”

Kontratazio Publikoari buruzko Mintegia:
2017/06/07
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateak, Kontratu Publikoei buruzko Aditua programaren barruan, ekainaren 7an, mintegia egingo du kontratazio publikoari eta Direktiba berriei buruz.

Horretarako, azalduko da zein egoeratan gauden eta zeintzuk diren zailtasunik handienak kontratazio publikoaren arloan Direktibak aplikatzeko, transposizio lege espainiarrik ez baitago. Mahaiko beste kideek gai hauek tratatuko dituzte: Kontratazio publikoa, osotasuna eta ustelkeria; Kontratazio Publikoaren kontrolaren oraina eta etorkizuna; Kontratazio Publikoa eta ETEak eta Emakida kontratua.

Bigarren zatian, beste gai batzuk izango dira eztabaidagai, eta erlazionatutako beste batzuk ere bai. Moderatzailearen eta mintegira joan direnen galderei erantzungo diete, horretarako amaierako ordua eskainiko da.

Mintegia Deustuko Unibertsitateko Garate Aretoan izango da, 11:30etik 14:00etara.

Jardunaldian landuko diren gaiak eta hizlariak:

-Moderatzailea: Begoña Arroitajauregi Jayo andrea.
(Euskal Autonomia Erkidegoko Kontratu Baliabideen Administrazio Organoko aholkulari juridikoa)
Sarrera orokorra

Hizlariak

-Fernando Canales Pinacho jauna.
Kontratazio publikoan espezializatutako abokatua.
Contratación pública, integridad y corrupción.

-Javier Serrano Chamizo jauna.
Presente y futuro del control de la contratación pública.

-Cristina Arenas Alegría andrea.
Deustuko Unibertsitateko Administrazio Zuzenbideko irakaslea.
Contratación pública y PYMES.

-Elena Picó Barandiarán andrea.
Publikoa eta Ingurumeneko bazkide nagusia, Uría Menéndez.
El contrato de concesión.

Debatea eta galde-erantzunen txanda