Mintegia talentu bilatzaileen radarreko profil berriei buruz

2021/03/17
Online + Madrid

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitugu “Talentu bilatzaileen radarreko profil berriak” mintegira. Ekitaldian bi mahai izango dira: batetik, Sara Bieger, AltoPartnerseko zuzendari bazkidea, eta Loreto Gonzalez, Korn Ferryko partner seniorra, talentu bilatzaileen radarreko profil berriei buruz hitz egingo dutenak; eta, bestetik, José Blanco, Acento-ko CEOa, eta Francisco Jerez, Estrategos-eko CEOa, kasuak aztertuko dituztenak.

Saioa ahalik eta gehien hedatzeko, Zoom plataformaren bidez emango da. Hala ere, aukera dago aurrez aurre parte hartzeko, horretarako beharrezkoa da kontaktuan jartzea Irene Perezekin (irene.perez@deusto.es)  eta Deusto Business Schooleko taldearen onarpena jasotzea.

18:00 I. Mahaia. Profil berriak talentu bilatzaileen radarrean

Hizlariak:

• Sara Bieger, AltoPartners-eko zuzendari bazkidea.
  • Loreto González, Korn Ferry-ko senior partnerra.

18:45 II. Mahaia Gai Publikoetako espezialista, goraka doan lanbide modura.

Hizlariak:

• José Blanco, Acentoko CEOa eta sortzailea.
  • Francisco Jerez, Estrategoseko CEOa eta bazkidea.

Moderatzaileak: Iñaki Ortega, Deusto Business Schooleko zuzendaria Madrilen, eta Juan Moscoso del Prado, Gai Publikoen Mintegiko zuzendaria.

Izena emateko

Zure inskripzioa onartu ondoren, mezu elektronikoa bidaliko dizugu Zoom plataformarako estekarekin.

Informazio gehiago:
irene.perez@deusto.es