Lanbiderako Orientazio Zerbitzua (LOZ)

2021/11/04
194 Gelan

Ikasle maitea:

2021-22 ikasturte honetako SOP ekintzekin hasten gara eta datorren astean Deusto Alumnirekin lankidetzari esker egingo diren bi ekimen interesgarriren berri ematen dizuegu.

Azaroaren 4an, osteguna, hautaketa prozesuetan oinarrizko fase baten inguruan tailerra eskainiko da: “Hautaketa prozesuan nabarmentzeko lan-elkarrizketa tailerra”.

Tailerra PRESENTZIALA izango da, 17:00etatik 19:00etara, 194. Aretoan. Parte hartu ahal izateko Inscríbete / Eman izena ere aste honetan zehar, urriaren 29a baino lehen.

Kasu honetan, aurkezten dituzun lan-elkarrizketak arrakastaz gainditzeko trikimailu, dinamika eta trebetasun batzuk eskaintzea da HELBURUA, saio dinamiko eta praktiko baten bidez.