Lanbiderako Orientazio Zerbitzua (LOZ)

2021/11/03

Ikasle hori:

Laster hasiko gara LOZek 2021-22 ikasturte honetarako antolatu dituen jarduerekin, eta oraingoan, datorren astean Deusto Alumniren laguntzari esker eskainiko diren bi ekintza interesgarri aurkezten dizkizugu:

Azaroaren 3an, Tailer interesgarria eskainiko da, lana bilatzeko ezinbestekoa den tresnaren inguruan: “CV Deusto eta aurkezpen-eskutitza”.
Tailerra on line izango da, 17.00etatik 10.30etara, eta parte hartu ahal izateko, Inscríbete / Eman izena aste honetan zehar, urriak 29 baino lehen. Behin inskripzio-epea amaitu eta gero, saiorako esteka jasoko duzu.
Tailerraren HELBURUA da gure Fakultateak eskainitako praktikak edo lan-eskaintzak bete nahi dituzten ikasleek formato berbera erabiltzea, irudi korporatibo bakarra eskaintzeko. Hori dela eta, aurrerantzean, formato horretako CVak BAKARRIK ONARTUKO DIRA Fakultateak eskainitako jarduera guztietan (praktikak zein bulegoekin izandako gainerako kontaktoak).