Informazio saioa helduentzako 2018/19 ikasturteko ikastaroei buruz Deustuko Unibertsitatean

2018/09/11
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Herritartasun Eskolak, DeustoBidek, 2018-19 ikasturteko prestakuntza eskaintza aurkeztuko du

DeustoBide - Herritartasun Eskolaren helburua da garapen pertsonala eta gizarte erantzukizuna sustatzea eta, horretarako, herritarrei giza zientzien, gizarte zientzien, eta beste hainbat arloren gaineko ezagutzak eskuratzeko eta dauzkatenak eguneratzeko baliabideak eta tresnak ematea.

Proiektua “La Caixa”k, Gizarte Ekintzaren bidez, eta Deustuko Unibertsitateak lankidetzan jardutearen ondorioz sortu da, etengabeko prestakuntzako programak garatzeko, garapen pertsonalerako eta herritar gisa ahalduntzeko.