WERA IRN (World Educational Research Association) Sinposio. Euskal hezkuntza arloko ikerkuntzarako nazioarteko onarpenari ateak zabalduz

2015/11/19
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Psikologia eta Hezkuntza Fakultatetik datorren azaroaren 19an ospatuko denWERA IRN (World Educational Research Association) Sinposio-ra gonbidatu nahi zaitugu, zeinetan Euskal Herriko hezkuntza-arloko ikertzaileoi Nazioarteko onarpenerako aukera berriak jakinaraziko dizkiguten.

Ekitaldian egongo dira Josu Solabarrieta, Deustuko Unibertsitateko Psikologia eta Hezkuntzako Fakultateko Dekanoa; Sharona Javajant, SALEACOM proiektuko ikertzailea, H2020 – Marie Sk?odowska-Curie-RISE, Auckland-eko Unibertsitatea; Rocío García Carrión, AMIEko Presidente eta WERAko kontseilukidea; eta Lourdes Villardón, AMIE-WERA Euskadi, Deustuko Unibertsitatea.

Toki kopuru mugatua da. Etortzekoa bazara, mesedez, bete ondorengo formularioa.

Informazio gehiago:
944 139 003 (Ext: 3124)