Zuzenbide Fakultateko LOZ: Abokatu eta Prokuradoreari buruzko hitzaldia

2017/10/31
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Zuzenbide karreraren ohiko irtenbideetako bi dira ABOKATU zein PROKURADORE moduan jardutea, eta datorren asteartean, urriaren 31n, horren inguruko azalpena emango da. Gurekin izango dira Bizkaiko Prokuradoreen Ohorezko Bazkunean dekano den Pablo Bustamante jn. eta Roberto Barrondo abokatua, euren egunerokotasuna azaltzeko.

Aurkezpena irekia izango da Graduko 1, 3 eta 4. mailetako ikasleentzat eta Gradu Bikoitzeko 1, 4 eta 5 mailakoentzat, 16:00etan, Garate Aretoan.

Etorri eta aprobetxatu, zure kezka eta zalantzak azaltzeko aditu hauei, erantzuteko prest egongo dira eta, euren esperientzia luzea erabilita.

Joan nahi izanez gero, inskribatu link honetanurriak 30a baino lehen.