Zuzenbide Fakultateko LOZ: Magistratu eta Justizia Administrazioko Legelari baten bizipenak

2018/04/25
Mensajero aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

LOZren azkenengo saioa aurkezten dugu, 17-18.kurtsoari amaiera emateko, Apirilaren 25ean, 16:00etan, Mensajero Gelan egingo den saio honekin.

Saio horretan, Urko Giménez Ortiz de Zárate jaunak, Bilboko 7. Instrukzio Epaitegiko Magistratuak eta Silvia Pascualek, Zuzenbideko doktorea Deustuko Unibertsitatean eta Justizia Administrazioko Legelaria (lehengo idazkari judiziala) behin behineko probisioan, euren lanbideei buruz hitz egingo digute, formato desberdin batean. Euren “bizipenak” kontatuko dizkigute, eguneroko bizitza, erronkak… Oposizioa prestatzeak zer dakarren ez ezik, “hurrengo egunean” zer gertatzen den kontatuko digute. Eta hori guztia hurbileko saio informal batean, parte hartzen anima zaitezen.

Joan nahi izanez gero, apuntatu link honetan, apirilak 24a arte.