Zuzenbide Fakultateko lantegia bideojokoa dinamikan erabilita: “Zure segurtasuna sarean”

Zuzenbide Fakultateko lantegia bideojokoa dinamikan erabilita:
2015/02/25
Aulas informáticas de ESIDE

Zuzenbide Fakultateak dinamika bat antolatu du bideojoko batekin, “Zure segurtasuna sarean”, batxilergoko ikasleei Zuzenbideko + IKTen Zuzenbideko graduaren berri emateko. Informazioaren eta komunikazioaren teknologien (IKTen) Zuzenbideko isileko kontuak aztertuko dira. Horretarako erakutsiko zaie sareko segurtasuna ez dela txantxetako kontua. Dinamika horri esker, parte hartzaileak konturatuko dira zelako arriskuak dakartzan gizarte sareak eta teknologia berriak txarto erabiltzeak; horrez gain, IKTen Zuzenbideko aditu bat zein mundutan mugitzen den ikusi ahal izango dute. IKTen Zuzenbideko aditu bat mugitzen den mundura hurbiltzeko balioko du. Izen-ematea.