Komunikazio planari buruzko tailerra

2017/06/21 – 2017/06/22
aula 33 dbs

Komunikatzeko orduan lehenengo egiten ditugun galderak hauek izaten dira: Zein kanal erabiliko dut? Non izan behar dut presentzia? Galdera horiei ezin zaie erantzun aldez aurretik ez baditugu honelako kontu estrategikoak konpondu: Zein da nire mezua? Nori interesatzen zaio? Eta batez ere, zeintzuk dira nire enpresaren helburu nagusiak?

Tailer hau Deusto Entrepreneurship Centrek antolatu du eta irakaslea Nagore de los Ríos izango da, Banco Mundialeko Aholkulari Seniorra, Irekiaren sortzailea eta komunikazio korporatiboaren eta big eta open dataren espezialista. Ikasiko dugu zein urrats jarraitu behar dugun komunikazio estrategiak sortzerakoan, komunikazio plana eta egutegia egiteko tresna ezagutuko ditugu zehaztasun handiz eta jarraitzeko adierazpenak elaboratuko ditugu. Metodologia honen barruan daude barne eta kanpo komunikazioa eta jakina online eta off line kanalak.

Tailerraren helburuak:

• Barne eta kanpo komunikazioaren oinarrizko kontzeptuak ezagutzea, on line eta off line.
  • Urratsez urrats ezagutu OutreachTool metodologia, komunikazio estrategiak eta planak norberak egiteko.
  • Estrategia sistematizatzeko tresna teknologikoa ezagutzea, ekintza komunitarioen egutegi zehatza eta adierazleak esportatzea.
  • Komunikazio globaleko estrategia sortzea elkarrekin.
  • Gure komunikazio estrategia egituratu eta aurreratuta eramatea, eta osatzeko eta berrikusteko baliabideak ere bai.

Noiz? ekainaren 21ean eta 22an, 15:30etik 18:00etara

Non egin daiteke?  33. ikasgela, DBS Executive.

Izen ematea hemen