Tailerra: Startup ekosistema sustatzeko Legearen aurreproiektua

2019/01/22
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Ekonomia eta Ogasun Ministerioak kontsulta publikoa atera berri du, Startup ekosistema sustatzeko Legearen aurreproiektuaren testua egin aurrekoa. Lege horren bidez, startup sistema sustatu nahi dute, helburu delarik Espainia “nazio ekintzaile” bihurtzea, Europako abangoardian izan dadin, ekintzailetzan, enplegua sortzen eta hazkunde ekonomiko iraunkorrean. Gobernuari proposamenak bidaltzeko epea 2019ko urtarrilaren 25ean amaituko da.

Hori dela eta, atsegin handiz gonbidatzen zaitugu tailer batera, kontsulta publikoaren ildo nagusiak aurreratuko dira eta debatea egingo da Espainiako ekintzailetzaren ekosistema hobetzeko.

Jardunaldian, Pedro González Torroba abokatu eta ekonomialaria mintzatuko da. Urtarrilaren 22an eskainiko da, 18:00etan, Madrilgo Deusto Business Schoolen (Castelló 76). Moderatzaileak: Juan Moscoso del Prado eta Iñaki Ortega.

Izen ematea

Informazio gehiago: