Ingeniaritzako Asteko lantegiak: Zein erronka teknologikotan hartzen du parte ingeniaritza mekanikoak?

2018/11/19
Deusto Fablab

Ingeniaritza Fakultatean zenbait lantegi praktiko prestatu ditugu, jakin dezazun Ingeniaritza ikasteak zer esan nahi duen eta nolako garrantzia duen gure eguneroko bizitzan. Ezagutu itzazu gure irakasle eta ikasleak, mugi zaitez gure Fakultatean eta hartu parte lantegietan. Aurten hauek izango dira lantegiak:

Ingeniaritza Asteko lantegiak: Zein erronka teknologikotan hartzen du parte ingeniaritza mekanikoak?

Eguneroko bizitzan eta industrian erabiltzen ditugun objektu guztiak ingeniari mekaniko baten buruan jaio ziren. Ingeniaritza mekanikorik gabeko gizakia ez zen ilargira iritsiko, inoiz ez ginateke New Yorkera iritsiko hegaz, gure garraiobideek mandoak edo zaldiak izaten jarraitu beharko lukete, eta milaka urteko bizitza galduko lirateke ez egoteagatik taupada-markagailurik, X izpien gailurik edo eskanerrik.

Lantegian, aukera izango duzu materialen propietateak neurtzeko, zure Fabrikako probako hodiak fabrikatzeko teknologia digitalak erabiliz eta ingeniaritza mekanikoko azken tresnak erabili ahal izateko ingeniaritza mekaniko modura zer egin dezakezun jakiteko.

Zelan har dezaket parte?

Hiru lantegiak azaroaren 19an eta 26an izango dira, arratsaldez. Hiruretan parte hartu ahal izango duzu, edo interesatzen zaizun horretan, soil-soilik. Honako hau da ordutegia:

19/11–17:30:  Zein erronka teknologikotan hartzen du parte ingeniaritza mekanikoak?
26/11–17:30: Fabrikazio digitala eta produktuak diseinatzeko teknologia berriak

Izena eman ondoren adieraziko zaizu posta elektronikoz non izango diren.

Izena emateko erabili  formulario hau.

Toki kopurua mugatua da.