#TopDisruptive Yaiza Canosa, Miguel Ángel Navarro eta Enrique Telladorekin

2019/02/26
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Deusto Business Schoolen Disruptive ziklo desberdin batera.

TopDisruptive da, eztabaida foroa, ATREVIA komunikazioko aholkularitza taldearekin batera antolatua. Foroaren helburua da ezagutzera ematea planetako esperientzia ausarta eta arrakastatsuenak, proiekzio handiko sektoreetakoak: mugikortasuna, energia edo teknologia, besteak beste.

Oraingoan, gurekin izango dugu Yaiza Canosa, Goi-ko CEO, Miguel Angel Navarro, Catenoneko kontseilari delegatua, eta Enrique Tellado, EVO Banco-ko kontseilari delegatua.

Izen ematea