Trantsizio digitala Euskadin: 2020tik harantzago

2020/02/04
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Nolakoa izango da etorkizuneko ekonomia digitala? Zein erronka ditugu aurrean? Nola landu behar dugu kudeaketa digitala? Zatoz digitalizazioaren arloko nazioarteko aitzindariei entzutera, Europako digitalizazio agenda ezagutzera eta euskal enpresak digitalizazioaren kudeaketari nola ari diren aurre egiten jakitera.

Ekitaldian, EAEko ekonomia eta gizarte digitalen (DESI) egoeraren inguruko 2019ko txostenaren ondorio nagusiak aurkeztuko dira, gainera. Aurten, berrikuntza gisa, Women in Digital adierazle aurkeztuko da, ekonomia eta gizarte digitalean emakumeak duen parte hartzea neurtzen duena.

Programa:

Sarrera eta DESIaren aurkezpena:

• Agustín Zubillaga, Orkestrako ikertzailea eta ekonomia digitaleko labeko koordinatzailea. EAEko ekonomia eta gizarte digitala txostenaren aurkezpena.

Konferentzia: Funtsezko joera teknologikoak 2020-:

• Jordi Escale, Gartnerreko bazkide exekutibo seniorra

Mahai ingurua:

Moderatzailea:

• Agustín Zubillaga, Orkestrako ikertzailea eta ekonomia digitaleko labeko koordinatzailea.

Partehartzaileak:

• Juan Bosco Diez, BATZ Taldeko eraldaketa digitaleko zuzendaria
  • Nerea Martiartu, Bizkaiko Foru Aldundiko, Herritarren Arreta eta Zerbitzu Digitaletako zuzendari nagusia
  • Patxi Pardo, Euskaliteko komunikazio zuzendaria

Itxiera:

• Lucas Gonzalez Ojeda, Europako Batzordearen Espainiako Ordezkaritzako bozeramailea eta prentsa-burua. Agenda digitala 2020tik harantzago.