“V” / Bost urte diseinuan Deustuko Unibertsitatean

2020/11/23 – 2020/11/26
Paraninfoaren ondoko klaustroa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Erakusketa honetan Deustuko Unibertsitatean Industria Diseinuko Ingeniaritzako Gradua abian jarri zenetik 5 urte igaro diren honetan egindako lanak eta proiektuak daude ikusgai. Dagoeneko 250 ikasletik gora daude graduan, eta hainbat erakunderekin lankidetzan aritu da: CAF, Bellota, Last Tour, Grupo Versa, Ikea, Cookplay, Vidrala, Ihobe, Basque Know How Fundazioa edo Bilboko Udala.

Lankidetza akademikoaren aldeko apustua eta testuinguru soziokultural eta ekonomiko berrietan diseinu erronkak planteatzea dira jada etorkizunera begira dagoen lanen lagin horren eta belaunaldiaren argudio ildoa.