EAEko Industria Foroa

2021/04/23
Icaza Auditorium. Heremanos Aguirre, 2, 48014 Bilbao

elEconomista egunkaria eta Deusto Business Alumni, beste urte batez elkarlanean aritu dira Euskadiko V. Industria Foroa antolatzen. Oraingoan, “Ekonomia berriztagarriago, adimentsuago eta iraunkorrago baterantz” lelopean.

Irekiera ekitaldian, Arantxa Tapia Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura sailburua izango dugu.

Itxiera Ainara Basurkok egingo du, Bizkaiko Foru Aldundiko Ekonomia Sustatzeko foru diputatuak.

Programa:

• 09:30. Ongi etorria. Agustín Garmendia, Deusto Business Alumniko presidentea, eta Amador g. Ayora, Ekonomiako zuzendaria.
  • 09:40. Inaugurazio-hitzaldia, Arantxa Tapia Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen, Ingurumen eta Iraunkortasuneko sailburuaren eskutik.
  • 09:50. Eztabaida-mahaiak, Amador G. Ayora elEconomistako zuzendaria moderatzaile dela.

Honako hauek izango dira parte hartzaileak:

José Ignacio Zudaire, Petronorreko pertsonen eta antolakuntzaren zuzendaria eta Hidrogenoaren Euskal Korridorearen koordinatzailea.

Alejandro Vázquez Zubeldia, BBK-ko Iraunkortasun Arloko zuzendaria.

Javier Contreras, Nortegas-eko kontseilari ordezkaria.

Mª Elisa Arroyo, Kutxabankeko ESGko zuzendaria.

Xabier Basañez, Bilbao Exhibition Centreko zuzendari nagusia.

• 11:20. Foroaren amaierako hitzaldia Ainara Basurko Bizkaiko Ekonomia Sustatzeko diputatuak emango du.
  • 11:30. Amaiera, Amador G. Ayora elEconomistako zuzendariaren eskutik.

Izena emateko…