Mahai-ingurua: “Vecindad civil vasca y residencia habitual”

Mahai-ingurua:
2016/09/21
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Euskal Zuzenbide Zibileko Aditu programa datorren urriaren 5ean hasiko da. Hori dela eta, “Vecindad civil vasca y residencia habitual” izeneko mahai-ingurura gonbidatu nahi zaitugu.
Euskal Autonomia Erkidegoko biztanle guztiok euskal auzotasun zibila izatearren arlo zibilean eta zerga arloan ditugun eskubideei buruz hitz egingo da. Euskal Zuzenbide Zibilari buruzko 5/2015 Legea, ekainaren 25ekoa, urriaren 3an indarrean sartu denean, zenbait ondorio eragin ditu jaraunspen bidezko oinordetzetan eta Jaraunspen eta Dohaintzen zergen ordainketan, ohiko bizilekua hartzen baita konexio puntu gisa.
Hitzaldi horretarako hurbilduko zaizkigu Elixabete Piñol Olaeta, jarduneko abokatua; eta Alberto Atxabal Rada, Deustuko Unibertsitateko Finantza eta Zerga Zuzenbideko irakasle titularra.