Webinarra: Claves para la motivación, el liderazgo y la gestión de equipos en organizaciones sanitarias

2022/09/15
Online

Osasunaren sektoreak era askotako erronkei egin behar die aurre, hala nola pazientearentzako eta gizarte osoaren osasunerako onura maximizatzeko beharrari edo enpresa-sarearen onura ekonomikoa zaintzeko betebeharrari, besteak beste.

Horrek guztiak funtziona dezan, bada engranaje horretan funtsezkoa den pieza bat: sistema hori osatzen duten pertsonak. Alde horretatik, nola maximiza dezaket nire erakundea osatzen duten profesionalen ongizatea? Zein dira ekipoak kudeatzeko gakoak? Eta motibazio-tresna eraginkorrenak?

Galdera horiei eta beste batzuei erantzuteko, Deusto Business Schoolek “Claves para la motivación, el liderazgo y la gestión de equipos en organizaciones sanitarias“web mintegira gonbidatzen zaitu. Irailaren 15ean izango da, 18:00etan.

Online saio honetan bi aditu mintzatuko dira: Félix Rubial, Ourenseko osasun-arloko kudeatzailea, Verín eta O Barco de Valdeorras, eta Rubén Llop, Deusto Business Schooleko lidergo- eta kudeaketa-arloko irakaslea.

Izena emateko

Informazio gehiago: