Webinarra: Nola egin aurre Blockchain teknologiak dituen erronkei eta aukerei

2020/04/02
Online(a través de la plataforma ZOOM)

Deusto Business School-ek eta PwC-k atsegin handiz gonbidatzen zaitugu bi klase magistralez osatutako webinar interesgarri batera. Saioan Blockchain teknologiak gure enpresa eta erakundeei nola eragingo dien aztertuko da.

Eskola magistraletako irakasle arituko dira, Teodoro García Egea, Cartagenako Unibertsitate Politeknikoan Telekomunikazio ingeniaritzan doktorea eta Alderdi Popularreko idazkari nagusia, eta Eloy Velasco Auzitegi Nazionaleko epaile magistratua. Ekialdia Blockchain mintegiaren amaieraren barrukoa da.

• 18:00: Ongietorria eta aurkezpena. Iñaki Ortega, Deusto Business School Madrileko zuzendaria, eta Antonio Requena, Blockchain PwCko bazkidea.
  • 18:10: Hitzaldia.Teodoro García Egea, Telekomunikazio Ingeniaritzan doktorea Cartagenako Unibertsitate Politeknikoan eta Alderdi Popularreko idazkari nagusia.
  • 18:30: Hitzaldia. Eloy Velasco Auzitegi Nazionaleko epaile magistratuaren hitzaldia.
  • 18:50:Eztabaida
  • 19:30: Agurra eta amaiera.

Izena ematea

Izena emateko epea apirilaren 2an, osteguna, amaituko da, 12:00etan.

Zure izen ematea onartu ondoren, mezu elektroniko bat bidaliko dizugu webinarrean sartzeko estekarekin.

Topaketa online egingo da,  Zoom plataformaren bidez.

Informazio gehiagorako:

Irene.perez@deusto.es

Iruzkin bat

1. Me interesa entender mas a profundidad la tecnología que nos permitirá transformar a la era digital la empresa.