Webinarra: Nola planifikatu dezaket behar bezala bideokonferentzia bidezko saio sinkronoa?

2021/01/20
Online

Bideokonferentzia bidezko klasea ez da aurrez aurreko klasea, inplementatu beharreko denborak, baliabideak, jarduerak eta estrategiak desberdinak dira. Modalitate honen gakoak ezagutzeak zure eskolak bideokonferentzia bidez ahalik eta ondoen planifikatzen eta dinamizatzen lagunduko dizu.

Eta, gainera, pauso bat harago joan nahi baduzu eta eskolak bideokonferentzia bidez diseinatzen ikasi nahi baduzu, zure ikasleen parte hartze aktiboan eta interakzioan oinarrituta… hau da zure web-mintegia.

Gonbidapena egiten dizugu, Deustuko Unibertsitateko Deusto Online Unitateak antolatutako online prestakuntzari buruzko web-mintegien zikloan parte hartzera. Saioak, batez ere jakinmin handia duten irakasleentzat dira, online prestakuntzari buruz ikasten jarraitu nahi dutenentzat eta ingurune digitaletan aritzeko, irakasteko, ikasteko, lankidetzan aritzeko modu berrietarako prestatu nahi dutenentzat.

Zain izango gaituzu!

Izena emateko erabil ezazu esteka hau.

Informazio gehiago nahi baduzu idatzi helbide honetara: deusto.online@deusto.es

4 iruzkinak