Deusto Summer School 2020 Webinarra. Datua kirol zuzendaritzatik: Andoni Zubizarretarekin elkarrizketa

2020/06/30
Online

Kirol-arloan eta, bereziki, futbolean, gero eta talde eta kirolari gehiagok eskatzen dute datuaren zientzia errendimendua eta emaitzak hobetzeko. Saio honetan, Andoni Zubizarretak aplikazioan duen esperientzia kontatuko du eta azalduko du nolako garrantzia duen datuen kudeaketak kirol zuzendaritzaren ikuspegitik.

Andoni Zubizarreta futbolari profesional ohia da, Deportivo Alaves, Athletic Club, Fc Bartzelona eta Valentzia Fc taldeetan aritua eta, eta gainera, Espainiako selekzioaren atezain modura nazioarteko 126 partidu egindakoa. Kirol zuzendari modura, Athletic Cluben eta FC Bartzelonan egin du ibilbidea, eta oraintsuago, Marseillako Olympiquen.
Eman izena  hemen.