Web-mintegia: Deskonfinamenduaren alde ekonomikoak

2020/04/21
Online (a través de Zoom)

Ezinbestekoa da pandemiaren ondoren jarduera ekonomikoak lehenbailehen berrabiaraztea, aurre eginda segurtasuna bermatu eta giza galerak saihestearen eta galera ekonomiko izugarriak izatearen arteko dilemari.  Ez da bakarrik eztabaida etikoa, arrazionaltasun ekonomikoarekin erantzun beharko baitiegu honako galdera hauei:

• Gomendagarria da konfinamendua gordetzea txerto bat aurkitu arte?
  • Onuragarria litzateke “stop and go” estrategia, edo erabateko eta bat-bateko deskonfinamendua?
  • Zein da prozesurik egokiena?
  • Gomendagarria da deskonfinamendua estratifikatzea adinen edo ekoizpen sektoreen arabera?

Galdera horiei erantzuna emateko eta deskonfinamendu sistema interesgarri eta harrigarriak proposatzeko, Deusto Business School-ek eta IMD-k doako web-mintegi batera gonbidatzen zaitu. Irakaslea Arturo Bris izango da, World Competitiveness Center-eko zuzendari eta IMD Business School-eko irakaslea. Saioa apirilaren 21ean izango da, 17:00etan (Espainiako ordua).

Konektaturik jarraitzen dugu!

#DeustoKeepItUp | #LeadinginTurbulentTimes

Izena emateko

Plaza kopurua mugatua da. Web-mintegian sarrera izateko beharrezkoa da emailez onarpena jasotzea.

Argibide gehiago:

Nerea Pérez Dorca