Webinar | Negoziatu zure laneko etorkizuna

2022/11/08
Online

Inoiz negoziatu behar izan duzu sustapen bati lotutako soldata-igoerarik? Erraza egiten zaizu proiektu berri baten buru izateko aurkeztea? Zaila egiten zaizu zuzentzen zaituzten pertsonen aurrean egoera batzuk kudeatzea?
Gure ibilbide profesionalean, deserosoak izan daitezkeen errealitateei aurre egin behar diegu.
Horrelako testuinguruetan erraztasun handiagoz aurre egiteko gakoak eskaintzeko helburuarekin, Deusto Business Schoolek “Negocia tu futuro laboral” web mintegira gonbidatzen zaitu.
Online saioa azaroaren 8an izango da, 18:00etan, eta Quico Cerdá Talent & Coach Partners-eko kide eta adituak emango du.

IZENA EMATEKO

Informazio gehiago: