WEBINARRA. An Opportunity for Europe in the New Multilateralism

2021/03/24

Steffen b Rasmussenek moderatutako mintegi honetan, Juan March enbaxadorearekin eta Mikel Burzako AIZeko CEOarekin batera, Gizateria baten paradigman oinarritutako munduko arkitektura politiko berri baten ideia aztertuko dugu. Munduko oreka berria aztertuko da, Biden Administrazioaren testuinguru hurbilean multilateralismoak izan duen bilakaeratik Txina munduko superpotentzia bihurtu den arte.

Aldaketa sakoneko testuinguru horretan, Europak aukera handia du gure gizarteen etorkizuna eta gizadiaren aurrerapena baldintzatzeko, berrikuntza eta inteligentzia ahalegin irmo batetik abiatuta, norbanakoaren talentua eta gizateria osoa inplikatuta.

Webinarra asteazkenean, 16:30etan, aktibatuko da VIMEOren bidez

Ekitaldia gaztelaniaz jarraitu dezakezu hemen: https://vimeo.com/event/802735