Webinar: Joera teknologikoak eta kontsumitzailearen jokabide berriak

2018/03/15
Online

Gero eta fenomeno teknologiko gehiago dago, robotika, adimen artifiziala, big data, blockchain edo gauzen interneta (IoT), eta horrek guztiak erakundeak aldatu egin ditu eta negozio eredu berrien sorrera ekarri du. Gainera, joera digital horiek aldatu egin dute kontsumitzailearen jokabidea.

Negozioen digitalizazioaren arloko azken berrikuntzei buruzko debatea egiteko, Deusto Business Schoolek eta Inesdi Digital Business Schoolek gonbidapena egiten dizute webinarrean parte hartzeko. Ekitaldia martxoaren 15ean izango da, 19:00etatik 20:30era.

Hitzaldia online izango da eta Enpresaren Eraldaketa Digitala (TDE)  izeneko programaren  inaugurazioko bi jardunaldietako lehena  da.

Izena emateko

(Mintegian parte hartzeko behar diren jarraibideak izena eman ondoren jasoko dituzu)