Webinarra: Ekonomia seniorraren aldeko lurraldeak

2021/03/24
Online

Deusto Business Schoolek eta Fundación MAPFRE atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Ageingnomics zikloaren edizio berri batera, zahartzearen ekonomiarekin lotutako hainbat alderdiri buruz eztabaidatzeko gunera. “Ekonomia seniorraren aldeko lurraldeak” izenburupean, jardunaldi interesgarri honetan, aztertuko da nola landu arlo publikotik trantsizio demografiko geldiezina.

Hizlariak:

Oraingoan, gurekin izango ditugu aditu hauek:

• Jorge Azcón Navarro, Zaragozako alkatea.
  • Francisco Igea Arisqueta, Gaztela eta Leongo Juntako presidenteordea.
  • Juana López Pagán, Despopulazioaren aurkako Politiken zuzendari nagusia (Trantsizio Ekologikorako eta Erronka Demografikorako Ministerioa).

Moderatzaileak:

Topaketako moderatzaileak:

• Clara Bazán Cea, MAPFRE Fundazioko Aseguru eta Gizarte Aurreikuspeneko zuzendaria
  • Iñaki Ortega, Deusto Business Schooleko Madrilgo zuzendaria.

Izena emateko
Zure inskripzioa onartu ondoren, mezu elektronikoa bidaliko dizugu Zoom plataformarako estekarekin.