Webinar: Eraldaketa digitala etengabeko aldaketa esponentzialeko ingurune batean

2018/03/22
Webinar (Online)

Informazioaren plataforma digitalak eta teknologiak guztia aldatzen ari dira abiadura handian. Baina, erakundeek eta norbanakoek aldaketarako abiadura linealagoa dugu.  Errealitate berri horren aurrean, enpresek estrategiak erabili beharko dituzte euren negozioaren digitalizazioa bermez egiteko eta horrela lehiakortasuna hobetzeko.

Helburua izanik eraldaketa horren gako garrantzitsuenak ezagutzea, Deusto Business Schoolek eta Inesdi Digital Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaituzte Transformación digital en un entorno de cambio izeneko webinarrera. Ekitaldia martxoaren 15an izango da, 19:00etatik 20:30era.

Hitzaldia online da eta TDE Enpresaren Eraldaketa Digitala programaren inaugurazio jardunaldien barruan. Hizlaria Joana Sánchez izango da, Íncipy eta Inesdiko lehendakaria eta programaren zuzendarikidea.

Izena emateko

(Izena eman ondoren, mintegian parte hartzeko behar diren argibideak jasoko dituzu)