Compliance web-mintegiak | Lehia Zuzenbidea, arau hausteak eta arazoak ekiditeko oinarriak

2020/04/30

Zuzenbide Fakultateak gonbidapena egiten dizu Complianceri buruzko web-mintegian parte hartzeko, saioa apirilaren 16tik maiatzaren 21era bitartean izango da.

Ez ezazu galdu hurrengo masterclassa: “Derecho de la competencia, básicos para evitar infracciones y problemas?.

• Ponentes:
    • Julia Suderow. Socia de 3C Compliance, S.L. Directora del curso Compliance Officer Deusto.
    • Pilar Canedo. Consejera de la Comisión Nacional de los Mercados y de la Competencia.

Izena ematea doakoa da

Compliance Officer ikastaroari dagokionez, Zuzenbide Fakultateak aldizkako masterclassak antolatzen ditu doan, ikasturtean zehar.

Informazio gehiago