Senior Housingari buruzko workshopa: norantz goaz?

2020/02/17
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta Arquitectura y Sociedad fundazioak atsegin handiz gonbidatzen zaituzte Senior Housingari buruzko Workshopera

Biztanleria piramidearen aldaketek erronka handiak ekarri dizkiete gizarte aurreratuei, bai eta sortzen ari den silver economy deritzonari lotutako aukera erakargarriak ere.

Workshop honetan, higiezinen sektorearen eraldaketa eta etorkizuneko bizitegi soluzioak aztertuko ditugu, gero eta handiagoa den biztanle seniorren beharrei eta berezitasunei erantzuteko.

Ekitaldia datorren astelehenean, otsailak 17, izango da, 9:00etatik aurrera, Madrilgo egoitzan (Castelló 76).

Programa:

• 9:30.Ongietorria. Iñaki Ortega, Madrileko Deusto Business Schooleko zuzendaria
  • 9:35.Hitzaldia: La prolongación de la vida activa y su impacto en la sociedad.
  • 10:00.Mahai-ingurua: Senior housing, norantz goaz? Parte hartzaileak:
  • Rafael Puyol, demografoa, Demografia eta Aniztasun Generazionalaren Behatokiaren sortzailea, SECOTeko ohorezko presidentea,.
  • José María García Urbano, Esteponako alkatea
  • Patxi Mangado, arquitecto y patrono de la Fundación Arquitectura y Sociedad
  • Mayte Sancho, Plangintza gerontologikoan eta ostatu ereduetan aditua.
  • Sergio Gálvez, AEDASeko Estrategia, Inbertsio eta Garapen Alternatiboen zuzendaria

Moderatzailea: Enrique Barrasa, Kiplai aholkularitzako bazkide eta zuzendaria

IZENA EMATEKO