Xabier Albistur: “El pensamiento de Ignacio de Loyola para los líderes de hoy”

Xabier Albistur:
2018/05/09
Sala B1 – Deusto Business School – Edificio Aranzadi – Donosti

Latinoamerikarako Giza Baliabideen Prestakuntzarako UNESCO Katedrak gonbidapena egiten dizu El pensamiento de Ignacio de Loyola para los líderes de hoy” mintzaldira. Hizlaria Francisco Xabier Albistur izango da.

Xabier Albistur Soziologiako doktorea da eta Ignacio de Loyola, un líder para hoy liburuaren egilea.  Aurkezpenean oraintsu argitaratu duen liburuari buruz hitz egingo du, bai eta pentsamendu horrek Latinoamerikako liderrentzat dituen inplikazioei buruz ere.

Ekitaldia asteazkenean izango da, maiatzaren 9an, 12:00etan, Deustuko Unibertsitateko Deusto Business Schooleko B1 aretoan (Aranzadi eraikina), Donostian.

Eskerrik asko joateagatik eta ekitaldiaren berri ematen laguntzeagatik ere bai.