Genero Indarkeriaren aurkako Psikologiari buruzko Estatuko XIV. Jardunaldiak

2023/11/02 – 2023/11/04
Icaza Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Bizkaiko Psikologoen Elkargoak eta bertako Berdintasun Batzordeak 2023an hartu dute lekukoa, Espainiako Psikologiaren Kontseilu Nagusiak babestutako Genero Indarkeriaren aurkako Psikologiaren Estatuko Jardunaldien XIV. edizioa antolatzeko.

Hori dela eta, azaroaren 2an, 3an eta 4an, Bilbo izango da sexu-indarkeriari buruzko jardunaldi horien egoitza. Horretarako, 17 hitzaldi, mahai-inguru eta tailer egingo dira, eta, horietan, arloko 50 adituren parte-hartzearekin, egiturazko kausak, adierazteko moduak, tratamendu eta laguntza jarduerak eta sexu indarkeriako esku hartzearen erronkak aztertuko dira.

Bizkaiko PATeko Berdintasun Batzordeak uste du beharrezkoa dela gogoeta egitea emakumeen aurkako indarkeria mota horren izaera estrukturalari eta globalari buruz. Sexu indarkeria noiz eta nola hasten den aztertuko da, baita psikologiatik, osasun arretatik, esparru judizialetik eta prebentzio arloan jarduteko aukeretatik nola heltzen zaion ere. Horregatik, jardunaldi horiek irekita daude gaitz hori prebenitzearen eta desagerraraztearen alde lan egiten duten pertsona guztientzat, parte hartzeko gunea baita, diziplina anitzeko eta zeharkako ikuspegi aberasgarriagoa lortu ahal izateko. 300 pertsona baino gehiago bertaratzea aurreikusi da.

Inaugurazioa

Inaugurazioa

Jardunaldien inaugurazio instituzionala ostiralean, azaroak 3, izango da, 9: 00etan, La Comercial eraikinean. Ekitaldian parte hartuko dute: Miren Elgarresta, Emakundeko zuzendariak; Kontxi Claver Zurro, Berdintasun, Bizikidetza, Lankidetza eta Immigrazioko zinegotzia Bilboko Udala; Izaskun Orue Sola, Ikerketa eta Deustuko Unibertsitatearen Nazioarteko Harremanak; Francisco Santolaya Ochando, Espainiako Psikologiaren Kontseilu Nagusiko presidentea; Patricia Campelo Martínez, Nafarroako Foru Aldundiko Berdintasuneko zuzendari nagusia eta Begoña Rueda Ruiz, Psikologiako Elkargo Ofizialeko dekanoa

Informazio gehiago hemen