ELSAren XLIII. Biltzar Nazionala

2017/03/09 – 2017/03/11
Areto Digitala. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Jardunaldia martxoaren 9tik 12ra bitartean izango da eta Espainia guztiko Zuzenbideko 60 ikaslek hartuko dute parte. Biltzarra urtean behin egiten da, eta helburu du bilera batean elkartzea estatuko18 taldeak, ELSA (The European Law Students’ Association) osatzen dutenak, erabaki nagusiak hartuko dituzte Elkartean eragina dutenak, esate baterako: estatutuen erreforma, jardueren txostena, Batzorde nazionaleko kideak hautatzea, etab.

ELSA-Deustoko kideak:

Eduardo Casamayor (presidentea eta Abokatutzaren jarduerarako eta Merkataritza Zuzenbideko Master bikoitzeko 1. mailako ikaslea) eta Jon Olaizola (diruzaina eta EAZ + Zuzenbidea gradu bikoitzeko 5. mailako ikaslea, Donostiako campusean) izango dira aurten Batzorde nazionaleko kideak.

Bertako 14 taldeak, Espainia guztiko Zuzenbideko 60 ikasle inguru, Antolatzaileen Batzordeko 16 kide (Deustuko langileak) eta 12 bazkidek hartuko dute parte Biltzar honetan eta , bilerak eta Workshopak eta lan saioak izateaz gain, parte hartzaileek aukera izango dute hiria bisitatzeko eta Ni Neu jatetxeko gala afari batera joateko, martxoaren 11n.  Ekitaldia antolatzen, elkarlanean aritu dira Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultatea, Otazu bodega (sponsor) eta Gobernantza Demokratikoaren Institutua.