Zuzenbideari eta Giza Genomari buruzko Nazioarteko XXII. Jardunaldiak

2015/04/22
Mendeurreneko eraikineko entzungela. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Zuzenbide eta Giza Genomako Unibertsitate arteko Katedrak (Bizkaiko Foru Aldundia, Deustuko Unibertsitatea eta Euskal Herriko Unibertsitatea) Zuzenbidea eta Giza Genomari buruzko XXII. Nazioarteko Jardunaldiak antolatu ditu.

Hasierako ekitaldia 09:15ean izango da, Carlos María Romeo Casabona Katedraren zuzendariaren eskutik, eta ondoren, Francisco Gracia Navarrok, Kordobako Unibertsitateko Biologia Zelularreko Katedradunak, inaugurazio hitzaldia emango du.

Lehenengo saioa 10:00etan izango da eta datu base genetikoen kudeaketaren erronka berriei buruz hitz egingo dute. Bertan izango dira: Pablo Lapunzina Badía, Ikerketa Sanitarioko Institutuko (IdiPAZ) Medikuntza Genetiko eta Molekularreko Institutuko Zuzendaria eta Ikerketa Biomedikoko Zentroko Garapen eta Pediatria Medikuntzaren Ikerketa Programaren Koordinatzailea, Gaixotasun Arraroen Sarean (CIBERER); Fernando Abellán-García Sánchez, Derecho Sanitario Asesores Aholkularitza taldeko abokatua; Inmaculada Vivas Tesón, Sevillako Unibertsitateko Zuzenbide Zibileko irakasle titularra.

12:30etik 14:00etara komunikazioen aurkezpena izango da: Ana Abril Olivo (Ekuador), Iciar Alfonso Farnós (Vitoria-Gasteiz), María Ángela Bernardo-Álvarez (Madrid), Jon Iñaki Betolaza San Miguel (Vitoria-Gasteiz), F. Javier Blázquez Ruiz (Iruñea), Frida Bolinaga de Etxegaray (Bilbao), Enrico Bonadio (United Kingdom), Itziar de Lecuona (Bartzelona), Rossana Ducato (Italy), Javier García Amez (Oviedo), Myriam Herrera Moreno (Sevilla), Sonia Jimeno Ramírez (Bartzelona), Arthur Kullok (Portugal), Agatha Líbano Alonso (Bilbao), Arantza Libano Beristain (Bartzelona), Nicola Lucchi (Sweden), Franca Meola (Italy), Pablo Morales Males (Ekuador), Clara Moya Guillem (Alacant), Isabel Pérez de Laborda (Vitoria-Gasteiz), Micol Piovesan (Italy), Francisco Ribadeneira (Ekuador), Jürgen Robienski (Germany), María Rodríguez Velasco (Vitoria-Gasteiz), Jürgen Simon (Germany), Erick Valdés Meza (Chile), Franklin Vasquez Chicaiza (Ekuador) eta Miguel Vieito Villar (Santiago de Compostela).

Informazio gehiago hemen.