Kafe-solasaldia: “Euskaldunen esperientzien gaineko gogoeta partekatua” Bilboko campusean | Euskararen Nazioarteko Eguna 2023

Kafe-solasaldia:
05/12/2023
Claustro Paraninfo. Avenida de las Universidades 24 48007 Bilbao

Inoiz sentitu gara deseroso, txarto begiratuta, erabiltzen dugun euskara aldaeragatik, gure gaitasunagatik, euskaraz egiteagatik…?.

Euskararen Nazioarteko Egunaren ospakizunen esparruan, Deustuko Unibertsitateko Bilboko campuseko unibertsitate-elkarteko kideok mahai baten inguruan bilduko gara gure esperientziak partekatzeko kafea hartu bitartean.

Animatu eta parte hartu jarduera honetan!

Batu ditzagun gure ahotsak!

Aurten, Deustuko Unibertsitateak bat egiten du Gaitu proiektuaren erronkan,  ahots mota desberdinen grabazioak biltzen dabiltzana teknologiari euskaraz irakasteko. Ekimen honetan parte hartzera animatzen zaitugu, plataforman sartuz eta zure ahotsarekin ahalik eta esaldi gehien grabatuz!

Parte hartu erronkan