Seminario del proyecto INTEGRIM “From Race to Culture: Ongoing Developments in Ethnic Studies and its Repercussions on Belonging and Identity Politics”

08/06/2015
Aula 153. Avenida de las Universidades 24 48007 Bilbao

El Instituto de Derechos Humanos organizará el próximo 8 de junio el Seminario “From Race to Culture: Ongoing Developments in Ethnic Studies and its Repercussions on Belonging and Identity Politics”, en el marco del proyecto INTEGRIM.

El seminario contará con las ponencias de Alberto Spektorowski, de la Universidad de Tel-Aviv (“Antisemitism and Islamophobia. Two faces of discrimination?”) y Laura Odasso, de la Universidad Libre de Bruselas (“AMORE: Awareness & Migration: Organizations for bi-national-family Rights Empowerment”).