Taller de la Facultad de Derecho sobre Tus derechos a debate

Una imagen de los talleres celebrados el año pasado

26/02/2015
Sala Garate. Avenida de las Universidades 24 48007 Bilbao

Zuzenbide Fakultateak lantegi bat antolatu du batxilergoko ikasleentzat, “Hauteskunde orokorretarantz” izenburupean. Saio horretan, unibertsitateko etorkizuneko ikasleek hauteskundeetako dinamikak, mekanismo demokratikoak, erakundeen funtzionamendua eta Zuzenbide Estatua zelan dauden egituratuta ezagutuko dute. Alderdi politikoen legearen funtzionamendua eta talde politikoen proposamenen inguruko informazioa ere emango zaie. Horrela, parte hartzaileek estatu mailako hurrengo hauteskundeak (urtearen azken hiruhilekoan izango direnak) aztertzeko behar den informazio guztia izango dute eskura. Izen-ematea.