“Transformando la sociedad y la tecnología”. Entrega de diplomas de la 8ª y 9ª edición de “Big Data and Business Intelligence”

19/10/2023
Sala Garate. Avenida de las Universidades 24 48007 Bilbao

Eztabaida: “Gizartea eta teknologia eraldatzen”

“Big Data eta Business Intelligence” programako diplomak 8. eta 9. edizioetako ikasleei emateko ekitaldiaren barruan, Deusto Ingeniaritzak atsegin handiz gonbidatzen zaitu “Gizartea eta teknologia eraldatuz” eztabaidara. Jardunaldia urriaren 19an izango da, 19:30ean.

Mahai-inguruko hizlariak

Alex Rayón, brainandcode.tech-eko co-founder eta CEOa. Konputazio eta Telekomunikazio Zientzietan doktorea eta Deustuko Unibertsitateko Nazioarteko Harremanen eta Eraldaketa Digitalaren errektoreorde ohia.

Ana Cuevas, Eroskiko Mix zuzendari komertziala. Liderra da gure merkataritza-erabakietan analitika aurreratua eta bezeroaren ezagutza txertatzen dituen kudeaketa-eredu berria garatzen eta ezartzen.

19:15- 19:30 | Parte-hartzaileen harrera.
19:30- 19:40 | Inaugurazioa  Asier Perallos Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateko dekanoarekin.
19:40-20:20 | “Gizartea eta teknologia eraldatzen” eztabaida, Alex Rayón eta Ana Cuevasekin.
20:20-20:30 | Diploma banaketa.
20:30-21:00 |Koktela.

EMAN IZENA HEMEN