Deusto Business Alumniren mendeurrena ospatzeko ekitaldia

2022/11/25
Paraninfoaren ondoko klaustroa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deusto Business Alumniren mendeurrena dela eta, Madrilen, Bartzelonan eta Donostian eta hurrengoa Londresen, egindako ekitaldien arrakastaren ondoren, azken ekitaldia egingo dugu, azaroaren 25ean, ostirala, Bilbon.

Ekitaldia bi zatitan banatuta egongo da, eta horietako batean edo bietan eman daiteke izena:

Programa

13:00etan. Ekitaldi instituzionala Paraninfoan, eta estatuko, erkidegoko eta arlo akademikoko agintari gorenak bertan izango dira. Gainera, Herman Van Rompuy Kontseilu Europarreko Presidente Emerituak hitzaldi bat emango du.

14:30 Mendeurrenaren ospakizuna klaustroetan: zure promozio kideekin berriz elkartzeko unea emozioz betetako bazkari koktel batean.

18:00etan. Ekitaldiaren amaiera.

Bertaratzeko, beharrezkoa da izena ematea (batean edo bietan).

* Donostiatik joateko, autobus zerbitzua prestatuko dugu, eta horretarako ere izena eman behar da.

Lekua: 1. zatia: Paraninfoa | 2. zatia: Klaustroak – Bilboko Campusa – Deustuko Unibertsitatea

Data: 2022ko azaroak 25, ostirala

Hori guztia Mendeurrenaren urtean ikasleen arteko topaketaospatzeko. Beste 100 urte urtetan hala izan dadin!

Deusto Business Alumniren mendeurrenak honako enpresa hauen babesa du: Accenture, AON, BBVA, CaixaBank, Elkargi, Fundación Vizcaína Aguirre, Iberdrola, Kutxabank, Minersa, Petronor, PKF Attest, Price Waterhouse Coopers, Seguros Bilbao eta Surne.

Izena emateko…