Nazioarteko merkataritza harremanen aseguru eta zerga alderdiak

2023/11/16
Icaza Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Nazioarteko merkataritza harreman gehienetan, zergak eta aseguruak (albo-alderdiak, printzipioz) oso garrantzitsuak izan dira transakzioen prezioa osatzeko orduan. Alderdi horien garrantziak azterketa juridiko eta ekonomikoa behar du, eta hori landuko da jardunaldi honetan. Hauek izango dira hizlariak:

09:30 | Aurkezpena Gema Tomás Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateko dekanoaren eskutik.

09:45 | Iñigo Quintana, Cuatrecasas Gonçalves Pereirako bazkidea: “Negociar un contrato internacional”.

10:15 | Ana Segura, AEAT (Zerga Administrazioko Estatu Agentzia): “Transacciones Aduaneras”.

10:45 | Leire Salvador, Asterra Partners-eko Garraioetako zuzendariordea. “Seguros marítimos”.

11:15 | Elvira Azaola, Cuatrecasas Gonçalves Pereirako bazkidea: “Grupos empresariales y empresa familiar: aspectos impositivos”.

11:45 | Javier García, Barrilero Asociados elkarteko bazkidea: “Expatriados y elementos impositivos trascendentes”.

12:00 | Amaiera ekitaldia eta diploma banaketa.

Koordinatzailea eta moderatzailea: Javier Viaña, Deustuko Unibertsitateko irakaslea.