Bizitza Jokoan: Giza Eskubideen eta Ingurumen Eskubideen Defentsa, Klima Krisia eta Komunikazioa

2021/10/18 – 2021/10/25

HELBURUA:

Ezagutzera ematea Giza Eskubideen eta ingurumenaren (edo naturaren eskubideen) defendatzaileek eta kolektiboek jasaten duten jazarpen eta kalteberatasun egoera, klima eta zibilizazio krisiaren testuingurua kontuan hartuta.
EDUKIA:

• Mahai-ingurua: Giza Eskubideak eta Krisi Klimatikoa. Honako hauek parte hartuko dute:
    • Iraitz Agirre (emun). Gizarte eta Kultura Antropologian lizentziatua. Gaia: krisi klimatikoaren kausak eta ondorioak ikuspegi ekofeministatik.
    • Raquel Celís. Errefuxiatuei Laguntzeko Euskadiko Batzordea. Gaia: migrazioa eta babesa ingurumenaren degradazioagatik (gaztelaniaz).
    • Gorka Urrutia. Giza Eskubideen Institutuko zuzendaria Deustuko Unibertsitatea. Gaia: Giza Eskubideen egoera globala krisi klimatikoaren aurrean.

Giza Eskubideak eta Ingurumen Eskubideak komunikazioaren arloan. Komunikabide handietan eskubide horien urraketen egoerei ematen zaien trataera eta betetzen duten espazioa aztertuko da, bai eta komunikazio herrikoi, eraldatzaile, kritiko eta feministako esperientziak ere, alternatiba gisa.

Informazioa