Kafe solasaldia Lund-eko Unibertsitateko Markus Lahtinen-ekin. Zer gertatuko da unibertsitatea Internetera lekualdatzen denean?

2018/03/08
110 atetoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Gonbidapena egiten dizugu hausnarketa egitera, digitalizazioak unibertsitateari jartzen dizkion erronkei buruz, giro informalean eta kafea aurrean dugula.  Oraingoan, gurekin Markus Lahtinen izateko pribilegioa dugu, eta galdera hau egingo digu: Zer gertatuko da unibertsitate tradizionalean, liburuak, eskolak eta ikerketa Internetera lekualdatzen direnean?

Markus Lahtinen irakaslea da Lund-eko (Suedia) Unibertsitatean, munduko 100 unibertsitate onenen artekoa.  Bere ibilbidea Informatikako Sailean garatu du, Komunikazio Estrategikoko Sailean eta Ikerkuntza Ekonomikoko Institutuan.

Ekitaldia unibertsitateko langile guztientzat da, gure unibertsitateen digitalizazio prozesuari buruz hausnartu eta hitz egiteko interesa dutenentzat. Zain izango gaituzu!

Izena emateko erabil ezazu esteka hau

Argibide gehiagorako, hona idatzi: ecampus@deusto.es

Hizkuntzak: Ingelesez eta gaztelaniaz.