Komunikazio eta marketinaren munduko kasu errealak: Coca Cola eta Campofrío

2018/02/22
Aula B1 – Edificio Aranzadi – Deusto Business School – San Sebastián . Camino de Mundaiz, 50 20012 San Sebastián

Deusto Business Alumnik gonbidatzen zaitu Donostian egingo den jardunaldi batean parte hartzera: “Komunikazio eta marketinaren munduko kasu errealak: Coca Cola eta Campofrío. Horretarako lankidetzan arituko dira Anne Corcuera, Madrilgo Llorente eta Cuencako gerentea.

Coca-Cola eta Campofríoren benetako kasuetan oinarrituta, erabiltzen duten marketinagatik konpainia ikoniko direnek aztertuko dute zertan asmatu duten eta zertan egin duten huts. Eszenatoki zailetarako komunikazio estrategiak aurkeztu eta aztertuko dituzte, eta gakoak partekatuko dituzte irudi, ospe eta konfiantza krisitik sendotuta irteteko erabili izan dituztenak.

Saioa amaitzeko, gomendio praktikoak eskainiko dira arrakastarako komunikazio estrategia diseinatzeko edozein erakundetan.

Izena emateko…