“Las Finanzas y sus Desafíos” zikloa, Carlos Torres Vila BBVAko presidentearekin

2019/10/23
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu, “Las Finanzas y sus Desafíos”, zikloaren hirugarren topaketara. Ekimen horren helburua da enpresaren eta, oro har, gizartearen finantza-arloko erronka handiei erantzutea eta hedapena ematea.

Hirugarren hitzordu hau Hewlett Packard Enterprise (HPE), erakundearen laguntzarekin antolatu da, eta lanerako gosari formatuan egingo da. Bertan izango da Carlos Torres Vila, BBVAko presidentea, eta egungo finantza egoerak dituen desafio eta erronkei buruz duen ikuspegia partekatuko du.

Gosaria urriaren 23an izango da, 09:00etan, Madrilgo egoitzan (Castelló kalea, 76).

Izena emateko

Informazio gehiago: