Zine foruma eta mahai-ingurua: “Ehungintza/moda kate globalen erronkak eta aukerak” (“Ekonomia gizatiarrago baten alde” jardunaldiak)

Zine foruma eta mahai-ingurua:
2023/10/05
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

“Ekonomia gizatiarrago baten alde” jardunaldien barruan, urriaren 5ean, osteguna, zine foruma egingo da Bilboko campusean, 12:15etik 14:15era. Bertan, “La justa trama” dokumentala proiektatuko da, eta, ondoren, solasaldia egingo da bertan lantzen diren gaien inguruan: produkzio kateen gizarte eta ingurumen arazoak, lankidetzaren garrantzia eta sistemaren tirabirak.

Ehungintzan eragina duten beste gai batzuei buruz ere hitz egingo dugu, hala nola kontsumitzaile berriek kontsumitzeko, hautemateko edo eskatzeko jarraibidean izan dituzten aldaketei buruz, eta banaketa katebegietan egin beharreko eraldaketari buruz. Horretarako, honako hauek hartuko dute parte:

- Airí Ferrer, Fashion Revolution Euskadiko koordinatzailea.

Mariluz Ferro, Koopera Koordinatzaile Nagusia.

Braulio Gómez, Deustuko Unibertsitateko DeustuBarometro Sozialeko koarduraduna.